13 Ocak 2011

Ahşap Boyama Ekmek Kutusu

Bu benim ekmekler için yapıp, içine ortalıktaki döküntüleri doldurduğum kutum..Zaten ekmeğin boyu kutuya sığmıyor. Ben de fatura, fiş, ordan burdan yazdığım henüz deftere geçiremediğim pasta börek tarifleri, elime geçen boncuk, kopmuş düğme vs. liste uzar gider..işte onları doldurduğum ve arada bir boşaltıp düzenlediğim bir kutu olarak kullanıyorum.
Yapılışına gelince; zımpara işleminden sonra krem rengi boyanıp, peçete dekupajı yapıldı. Ardından yeşil renk eskitme..Kenarlarına da sarı yaldız geçildi. Mutfakta sarı ve yeşil renk hakim olduğu için, peçeteyi de böyle ayçiçekli seçmiştim. Nasıl olmuş?

6 yorum:

  1. Boyle bir kutu her eve lazim. Ortaliktaki dokuntuleri toplayip eve sik bir hava katiyor. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Gayet hoş olmuş.Ekmek kutusu yapmışlar, içine ekmek sığmyor öyle mi? Hiç ekmek kutusu kullanmayan ahşapçılar yapmış demek ki bu kutuyu. Keşke boyamadan götürüp iade etseydin. Nedense çok sinirleniyorum ben böyle durumlara. Maksada hizmet etmemiş ama çok güzel olduğu kesin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bayram kombesi; bunun gibi kullandığım 2-3 kutu var ortalıkta, gerçekten çok işe yarıyor.

    Hobi vakti; beğendiğine sevindim, teşekkürler.

    Nedret hanım; doğru söylüyorsunuz. Ama ben kutunun modelini beğenip almıştım. O yüzden ekmeği sığdıramayınca, başka şeyler sığdırdım.:) Eğer illa ekmek koyucam diye alsaydım kesinlikle geri götürürdüm. Beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl mı olmuş?
    -So beautiful! :)

    YanıtlaSil